Het begin een dagje vliegen! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid Romar - WaarBenJij.nu Het begin een dagje vliegen! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid Romar - WaarBenJij.nu

Het begin een dagje vliegen!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

12 November 2013 | Singapore, Singapore

Allereerst wil ik graag iedereen die zondag 10 november aanwezig was op mijn afscheidsfeestje en alleen maar lieve woorden in het boekje hebben gezet bedanken! Daarna wil ik ook graag de mensen bedanken die mij op maandag 11 november via facebook of whatsapp mij een goede reis hebben gewenst. Dankzij jullie was mijn telefoon dus al voordat ik het vliegtuig in ging al voor 60% leeg…!! :)

Maandag 11 november ging ik samen met mama, Judith en Amy naar Schiphol. Daar aangekomen had het vliegtuig al gelijk een uur vertraging. Jeeej een beter begin kunnen we niet hebben!! Naja koffer maar wel alvast ingeleverd, bij de balie komt de vriendelijke medewerker erachter dat ik alleen reis en dat ik ergens in het midden tussen andere mensen zit, dus stelt hij voor zal ik u bij het gangpad of raam zetten. Helemaal goed! Meneer gaat vervolgens kijken en komt dan met het volgende goede idee er is nog plaats bij de nooduitgang met dus lekker veel beenruimte! Nog beter want daarom kwam ik naarst Lars te zitten. Lars is een Duitser van wel 31 jaar, die woont in Zwitserland was gister als V.I.P bij Te MTV Music Awards!! Ik hartstikke jaloers want meneer zat gewoon daar waar alle sterren ook rondliepen. Dus onder andere Bruno Mars!!!! (jaloersheid op het toppunt!!) niet even een handtekening voor mij meegenomen dus wel een beetje flauw! ;) nou zo ging het de hele vlucht door met onze humor. Flauwe grappen maar ook zeker rake opmerkingen over en weer tussen alle films en voor mij dan Tetris spellen door. Ook heb ik Lars kennis laten maken met drop! Dat kon hij nog niet maar gelukkig vond hij het erg lekker en had hij een andere favoriet dan ik! We zaten schuin tegenover het stewardessen hok (daar waar ze dus alles voorbereiden) ook best leuk wat tijdens het opstijgen knalt er ineens een laatje open waardoor de stewardess (die dan dus ook tegenover ons zitten) zich rot schrikt. En als je vervolgens weer gaat landen er waarschijnlijk een blikje heeft gelekt en het daar spontaan begint te regenen! Stewardess weer op scherp :). Na 6 uur te hebben gevlogen landen we veilig in Dubai. Daar scheiden Lars en ik onze wegen, Lars gaat z’n nichtje opzoeken die in de Filipijnen verblijft (ook een soort wereldreis is zij aan het maken en gelukkig zit ze op een goed eiland daar waar de orkaan dus niet is geweest!) en ik moet naar gate B16 om mijn reis te vervolgen naar Singapore. Wachtend voor de gate (staat een hele rij pfff) staat een meneer voor me waar een vrouw de hele tijd aankomt lopen maar ook weer vertrekt. Dus denk ik dat zal z’n vrouw wel zijn die aan het shoppen is want ja de winkels op Dubai Airport zijn om 1uur snachts gewoon open. Vandaar dat ik de volgende opmerking maak van: ‘’leuk he vrouwen moeten gelijk weer shoppen’’. Blijkt het niet z’n vrouw te zijn maar een vrouw die hij dus in z’n eerste vlucht heeft ontmoet die ook naar Singapore vliegt maar komt erachter dat ze een ander vliegtuig moet hebben dan haar nieuwe reis vriend. Verklaart een hoop. Maar raak dus met vriendelijke meneer aan de praat en jahoor weer bingo weer een Duitser! Maar meneer overwinterd in Singapore komt nog wel voor de kerst terug maar houd niet van kou of skiën. Aangezien meneer dus vaker in Singapore zit voor langere tijd wat moet ik doen. Super leuke tips gehad eens kijken wat we daarmee kunnen doen. Omdat mijn eerste vlucht een uur vertraging kon ik nu gelijk doorlopen naar het vliegtuig. Jammer geen tijd om even een aantal rondjes te rennen of mijn telefoon op te laden die op dat moment op 24% zit… Het vliegtuig van Emirates boeing 777-300 is toch wel iets wat kleiner dan de Airbus A380! En blijkt een vlucht te zijn die na Singapore doorvliegt naar Brisbane. Rij 17 t/m 21 is een klein bejaardenhuis ofwel ik haal de gemiddelde leeftijd flink omlaag! (oke oke met nog 2 andere jongens die ik had gespot toen ik m’n stoel zocht). Mijn stoel zit in het midden aan het gangpad, aan de andere kant zit een oudere meneer/opa dus tussen ons zijn nog 2 stoelen vrij, wie komen daar te zitten? Nou ik heb denk ik zo hard gedacht geen hele dikke (die kwamen voorbij jeetje tonnetje rond die amper door het gangpad paste!!!). De 2 stoelen bleven leeg. Ook niet verkeerd zo hadden opa en ik dus ieder 2 stoelen om op te slapen! Maar omdat je wel in het bejaarde gedeelte zit krijg je dus dat opa z’n koekje niet uit het plastic kan halen, oma denk laat ik een film gaan kijken en er komt geengeluid uit wat raar. Tja misschien is het handig om je stekker van je koptelefoon in de aansluiting te doen hoor je iets meer ;). Dus ben best nuttig geweest deze vlucht! Ze zullen me missen op de vlucht naar Brisbane! Moet nu nog een uurtje vliegen voordat ik in Singapore aankom. We zullen eens zien wat daar te beleven valt!

xx

  • 12 November 2013 - 08:43

    Mama:

    Heerlijk weer zo'n gezellig verslagje nu van dochter Ingrid klinkt allemaal super leuk, geniet ze verder....

  • 12 November 2013 - 10:04

    Marianne:

    Nou Ingrid, het begint al lekker! Veel plezier.....

  • 12 November 2013 - 13:23

    Tineke En Wout:

    Hoi Ingrid .het eerste verslag gelezen een erg gezellig verhaal we kijken uit naar de volgende geniet

  • 12 November 2013 - 15:12

    Cynthia:

    Heerlijk om te lezen, en dit is reisverslag nummer 1 pas!!!

    Kan niet wachten op de volgende avonturen, haha. :)

  • 12 November 2013 - 16:16

    Ageeth:

    Haha, je schrijft het zo als je praat, zonder enters, maar erg gezellig!
    Tot het volgende verslag, veel plezier!

  • 12 November 2013 - 19:20

    Lara:

    Haha echt een leuk verhaal:) veel plezier daar in! Jaloersssss xxx

  • 12 November 2013 - 20:06

    Elisa:

    Ha ha wijfie, klinkt nu al goed, je ligt lekker bij de dertiger ;-) ik snap die lars wel, hi hi. Hier vandaag een zogenaamde OV dag, oftewel: ouwe vellen dag, dus we hebben weer contact! Ha ha. Loeidruk gehad, maar zo vliegt de dag voorbij.. paar keer aan je gedacht.. o nu zit ze nog steeds in het vliegtuig.. Lieke heeft een geweldige keuvelavond gehad en ik was weer een emotioneel weekdier.. zooo schattig. Ze zong helemaal zelf met grote ogen naar de persoon in de deuropening.. ahhh. Kijk uit naar je volgende verhaal! Xxx Elis.

  • 12 November 2013 - 20:16

    Karin:

    je geniet al als ik het zo lees
    veel plezier

  • 12 November 2013 - 21:07

    Jenny:

    Je hebt al 6x meer beleefd dan wij hier in t zand-city! Geniet :)

  • 12 November 2013 - 21:07

    Opa En Oma Romar:

    Lieve Ingrid,nog maar net op weg en dan al zo'n lang verslag ,knap hoor,we beleven alles mee vanuit de Wierbalg.Groeten van Opa en Oma.

  • 12 November 2013 - 21:23

    Jeanet:

    Leuk Ingrid, nu al! voor ons , maar ook voor jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn Wereldreis Singapore

Singapore

Recente Reisverslagen:

15 November 2013

Singapore

12 November 2013

Het begin een dagje vliegen!
Ingrid

Actief sinds 31 Okt. 2013
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 21020

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 05 Mei 2014

Mijn Wereldreis Thailand

04 Maart 2014 - 02 April 2014

Mijn Wereldreis Nieuw Zeeland

15 November 2013 - 04 Maart 2014

Mijn Wereldreis Australië

11 November 2013 - 15 November 2013

Mijn Wereldreis Singapore

Landen bezocht: